جاذبه های ارمنستان

دیدنی های کشور سرسبز و زیبای ارمنستان 

کشور ارمنستان به دلیل داشتن معماری متفاوت بناهای ارمنی، غذاهای لذیذ و خوشمزه، مردم خون گرم و مهمان ‌نواز و پیشینه‌ ای طولانی که به ۴۵۰۰ سال قبل بازمیگردد، به یکی از کشور های مناسب و جذاب برای توریستان اروپایی ، گرجستانی  و ایرانی تبدیل شده است .از جمله ویژگی های جغرافیای این کشور کوهستانی بودن آن است که آب و هوای مناسب تفریح و گردش برای توریستان را فراهم کرده است.

دریاچه سوان

جاذبه های گردشگری ارمنستان شامل دریاچه سوان که از دو کلمه sev به معنی سیاه و vank به معنی صومعه گرفته شده است و بزرگ ترین دریاچه قفقاز و بزرگ ترین دریاچه ی کوهستانی آب شیرین دنیا است و بیش از 28 رود خانه آن را تغذیه میکند و از جمله بزرگ ترین منابع غذای این کشور است.

شهر جرموک 

شهر توریستی جرموک با داشتن آبشار های فراوان ، هوای تازه و مهم تر همه با داشتن چشمه های آب گرم و معدنی در کنار جنگل های زیبا به بهشتی برای توریست ها تبدیل شده و مقصد حتمی توریست های این کشور است .

بال های تاتو

بال های تاتو که اسم طولانی ترین تله کابین بدون توقف و جهان است که با سوار شدن به این تله کابین شما سفر 5.7 کیلومتری بر فراز مناطق جنگلی و کوهستانی  را تجربه میکنید که در نهایت به کلیسای تاریخی تاتو میرسد.

دیلیجان

شهر دیلیجان که به سوئیس کوچک معروف است از شهر های سرسبز ارمنستان به شمار می آید وشامل پارک ملی دیلیجان میباشد که یکی از 4 پارک حفاظت شده جمهوری ارمنستان است.

و در نهایت میتوان به طبیعت سرسبز این کشور اشاره کرد که برای توریستان سفری آرامش بخش و پر از خاطره را رقم میزند.

نظر خود را ثبت کنید

به این پست امتیاز دهید :
0 دیدگاه در مورد این پست وجود دارد.