پارک رنگارنگ Miracle در دبی

بزرگترین باغ گلهای طبیعی جهان

دبی به احداث بزرگترین ساختمانها و مراکز خرید دنیا بسنده نکرده است و بزرگترین باغ گل جهان را با مساحت 2000 متر مربع و 100 میلیون ایجاد کرده است. همه چیز که می توان را با پوشش ساخته اند ، از کلبه های سبک انگلیسی گرفته تا آسیاب های بادی و کامیون ها. حتی یک نسخه گل برج خلیفه نیز وجود دارد. در مسیرهای پیاده روی قدم بزنید و از شورش رنگ و منظره های یکدست گل لذت ببرید.

آدرس: شیخ محمد بن زاید جاده ، البرشا

سایت رسمی  www.dubaimiraclegarden.com

ساعت گلی

زمان چیز خنده داری است - ما دوست داریم در مورد آن نگران باشیم و اغلب احساس می کنیم هرگز به اندازه کافی کافی نیست. در حالی که ما معمولاً به تلفن یا مچ دست خود نگاه می کنیم تا آن را بررسی کنیم ، اما گاهی اوقات دیدن آن از نقطه نمای دیگری خوشایند است. Garden Miracle Garden دبی یکی را به شکل یک ساعت گل دار 15 متری زیبا ارائه می دهد. این از گیاهان و گلهای واقعی ساخته شده است ، که طرح های آنها را متناسب با فصل تغییر می دهیم - چیزی که به ویژه مربوط به تغییر شن و ماسه های زمان ، ساعت های روز و هوا است. قطعات مکانیکی ساعت گل از ایالات متحده آورده شده است ، در حالی که ویزهای داخلی مناظر داخلی ، Miracle Garden Landscaping ، طراحی خیره کننده آن را مفهوم می بخشد.


میدان آفتابگردان

همانطور که از نام آنها پیداست ، گلهای آفتابگردان عاشق خورشید هستند. آفتابگردان در روزهای آفتابی و درخشان بهترین ظاهر را دارد. گلبرگ های زرد آنها نور را به زیبایی جذب و منعکس می کنند و پس زمینه ای طبیعی و خیره کننده برای هر عکس ، چه آنها را با دوربین های عکاسی درجه یک یا یک گوشی هوشمند میان رده می گیرید ، فراهم می کنند. وقتی به باغچه ای مملو از هزاران آفتابگردان نگاه می کنید ، اثر بیشتر می شود. آیا می دانید گل آفتابگردان فقط یک گل نیست ، بلکه هزاران گل کوچک است؟ به همین دلیل است که لکه بزرگ قهوه ای در مرکز آنها بسیار مبهم است -لمس آن احساس لمس تعداد زیادی از گل های کوچک را روی انگشتان تداعی می کند.


امارات A380

یک نسخه واقعی از Emirates A380 در قلب بزرگترین باغ گل جهان قرار دارد و بیش از 500000 گل تازه و گیاهان زنده پوشانده است. چهار سال پیش ساخته شده است ، بزرگترین سازه ای است که در باغ ساخته شده است و حتی دارای یک رکورد جهانی گینس است. جای تعجب نیست که A380 یکی از محبوب ترین جاذبه های پارک است.


پارک دریاچه

آب و گل ها ترکیبی شگفت انگیز هستند و می توانید طراوت زندگی را در پارک دریاچه تجربه کنید. صحنه ای که با انعکاس ویلا های گل و مدل های سه بعدی پر از گل در برابر آسمان آبی ایجاد شده است ، منجر به انفجار مهیجی از رنگ های بنفش ، سبز ، قرمز ، صورتی ، نارنجی و آبی می شود. این مکان مناسب برای تنظیم گوشی هوشمند خود در حالت pro یا HDR و ثبت لحظه با دوستان ، خانواده یا افراد خاص است.



نظر خود را ثبت کنید

به این پست امتیاز دهید :
0 دیدگاه در مورد این پست وجود دارد.